EN
Google PlusRemas RssTwitterFacebook
Ana SayfaÜrünlerKurumsalYedek ParçaServisGenel BilgilerBize Ulaşın
Satış Sonrası Hizmetler

Remaş Group, müşterilerine satış öncesinde sağladığı "amaca en uygun ürünün seçimi" hizmetini, satış sonrasında da servis ve yedek parçanın eksiksiz sunulması hizmeti ile tamamlar. Bu sayede ürün sahibi, yalnızca satın aldığı üründe değil, satış sonrasında da kaliteli hizmet alır. Müşteri odaklı hizmet anlayışı ile servis hizmetlerinde sürekli değer yaratmaya çalışan satış sonrası hizmetler ekibimizin hedefi, müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır. Bu amaçla; Remaş bakım ve onarım kalitesine önem verir, orijinal yedek parça kullanımını önerir.

Remaş Satış Sonrası Servis Hizmetleri olarak, kalite ve müşteri memnuniyetinden ödün vermeden, dürüst, samimi ve güvenilir bir hizmet vermeyi ilke edinmiş olup, müşterilerimizin talep ve beklentilerini zamanında, eksiksiz olarak yerine getirmeye devam ediyoruz.

Honda satış sonrası hizmetler

Periyodik Bakım

Jeneratör grubundan beklenen maksimum performansın elde edilebilmesi için kullanım kılavuzlarında belirtilen direktifler doğrultusunda belirli aralıklarla bakımlarının mutlaka yetkili servisler tarafından yapılması gerekir. Jeneratör grubuna ait bakım takviminde günlük, haftalık, Aylık, 6 Aylık ve yıllık olarak jeneratör gruplarının nerelerinin kontrol edileceği belirlenir ve bir çizelge haline getirilir. Bu çizelgeye uygun olarak jeneratör grubunun bakımlarının yapılmaması durumunda jeneratör grubu garanti dışına çıkacaktır.

Jeneratör gruplarının “genel bakım çizelgesi” çerçevesinde kontrol ve bakımlarının yapılması, sarf malzemelerinin değiştirilmesi gerekmekte olup, bu işlemleri periyodik bakım sözleşmesi ile biz üstlenmiş oluyoruz.

Jeneratör setinin sorunsuz bir şekilde çalışabilmesi ve oluşabilecek arızaların önceden tespit edilmesi bu periyodik kontroller sayesinde olur.

Periyodik bakım anlaşması yapılan firmalar servis imkanlarından 7/24 yararlanma ve arızalı yedek parçaları %10 indirimli alma hakkına sahip olacaklardır.